April april

Oh, vad roligt att så många gick på mitt skämt igår, och att jag bombaderades med kommentarer. Kul att ni är med och på hugget! ;)
Ni vet att Felicia är 16?
 
Mm,  jag har precis vaknat, har ont i huvudet och är allmänt seg för att jag har sovit för mycket. Skoj!
Jag ska upp till stan en snabbis när jag ätit upp frukosten. Sen är det hem för tvätt och plugg.. Tjohooo!
Ikväll ska jag hem till en från Mary kay och äta middag. Ska bli så trevligt så. Dom ger en energi, dom är så positiva! Haha, som en sekt som sagt, men en härlig en.:P
MÅSTE KOMMA IGÅNG. Bah.

Jaojao.

See you later christian slater.

(haha, så kollar jag på google, jag känner inte ens igen christian slater, men hans namn kan jag. wierd!)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, jag trodde det var Felicia som skämtade, och att du gick på det! Hahah

2009-04-02 @ 12:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0