frågestund

Mmm.
Jag brukar alltid bli hungrig när jag ser "Du är vad du äter". Men idag mår jag illa av alla flottiga hamburgare. Usch.
Intressant va?

Japp, fler läsare har hittat hit, så jag tror jag ska ha en frågestund.

NOT!
APRIL APRIL!

Haha, skulle Frida ha frågestund? Tror inte det va!
Kommer säkert ha det om ett par veckor bara för det. ;)

Har precis tagit ett lååångt bad, skönt.

Innan idag har jag pluggat, städat, diskat och sorterat tvätt.
Duktig är man. Jag och Andy lyckas på nån vänster alltid fylla tvättkorgen så att den väller över.
På en vecka. ILLA!

Riktigt trist med tanke på att vi har en tvättmaskin i huset, och en riktigt dålig torktumlare. INGET torkskåp. SÅÅÅ kasst.

Jag ska aldrig ha en lägenhet hos en privat hyresvärd igen. Fyyyy..
Alla grannar verkar ha bott här i 30 år, jag har inget förråd.
Har mellanrum mellan kylen och väggen, men förspikat bredvid kylen, om ni förstår, och där har trillat ner en massa tidningar och annat. Vet inte om det är våra tidningar, vad jag vet har vi inte ens haft tidningar uppe på kylskåpet. Varför skulle vi ha det liksom?! :S
Ingen aning om hur jag ska få upp dom tidningarna heller...

Jag är så sugen på att flytta till en tvåa... Verkligen..
Det hade varit så skönt. Här blir ju stökigt på två minuter!
BAH...

Jaojao..


FÖRRESTEN!
Rebeccas lillasyster Felicia är gravid.
GRATTIIIIIIS! =)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Berit

jupps.. men du fick ju inte lov och säga något :'( ??

2009-04-01 @ 21:38:07
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Berit

Du borde inte sagt något fridaa.. DU BORDE INTE :'( :'( jag gråter ihjäl!!

2009-04-01 @ 21:51:54
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0