Häääj.

Väntan, väntan och lite mer väntan. Lugnare väntan nu dock. SKÖNT!
Imorgon är det jobb som gäller, sen Ikas student. Ska bli kul, både att jobba och studenta.
Älskar att ha ett jobb som är roligt att gå till och arbetskamrater man ser fram emot att träffa. (Även om jag är trött som en mört ibland och låter jättenegativ när jag pratar om jobbet tycker jag om det. Mycket.)

Fredagsmys hela dagen lång imorgon alltså!

På lördag blir det pannkakspartaj hos Bärra, ska bli kul det med. En kväll med Bex&Bärra slår nästan aldrig fel!

Nu ska jag skrax krypa ner i bingen ordentligt och se ett avsnitt O.C. Närmare bestämt avsnitt 11 säsong 2. Bara jag som tycker att säsong 1 nästan är den enda värd att se två gånger..? Men jag kanske bara kommit av mig lite.. Måste kanske bara komma in i serien igen helt enkelt.

Intressant strunt man skriver här.


Jag och lilla Emelie förra fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0