Flummigt inlägg med bilder som inte hör dit.

Sitter hemma hos lilla mamma, färdigduschad med borstade tänder- redo för natten. Skönt! Börjar halv åtta imorgon och mamma bor ca 1 minut från förskolan så det blir nästan sovmorgon för min del. Har varit här hela eftermiddagen och läst, solat och bara slappat. Riktigt härligt, utomlandskänsa på det. Att sola till sex på kvällen! Lite färg har jag allt fått. Tur man har ett jobb där man kan vara ute hela dagarna när det är fint väder.

Veckan har gått riktigt fort och imorgon är det fredag, yeei! Är snurrig som en gök och glömmer allt men annars är jag nästan som vanligt. :)

Vet inte vad som händer till helgen. Tror det blir en tripp ner till Gessie för poolbadande på lördag om det är fint väder. Annars borde jag städa.. haha.

Sugen på drinkar eller öl på uteserveringar i fint väder, hoppashoppashoppas det är fint väder i helgen! Hela nästa vecka ska det bli fint, eller okej, väder. Wiie! Hoppas på en rolig midsommar med fint väder ... nu är jag trött och flummig och tackar för mig.

God natt gott folk!


Hittade lite gamla sommarbilder.. MYS :)


YOGA-ARNE!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha så gullig Arne är på yoga-bilderna.:P DUU, glömt säga, till midsommar... verkar inte som det händer så mycket. men du är välkommen hem till bojan o lee iaf.. kanske blir det bara vi 4??? men kan bli trevligt ändå, andy är självklart också välkommen.. vi pratar mer om det, glömmer bara bort det hela tiden! :P

2010-06-17 @ 22:14:35
URL: http://rebeccanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0