US and A

En har varit och sagt hej då. En kvar.
Bläääää.
Jävla USA. :(

Jag vill också dit!!! Åhhh...
Fy vad kul att åka till USA ett år eller två. (INTE 4!)

Men med den seperationsångesten jag har (tönt, jag vet) så vetefan hur jag skulle klara det. Tyckte det var riiiktigt jobbigt att säga hej då till Andy på flygplatsen när jag skulle till Teneriffa och vara borta en vecka. Undrar hur jag då skulle kunna säga hej då till min mamma och syster när jag skulle vara borta längre.. Eller Andy... Usch!

Men det är det såklart värt. Men ändå!


Huuuhhh...

Det värsta är ändå när man ska GÅ ifrån en människa man vet att man inte kommer få se på ett bra tag, typ som på en flygplats... Så vet man att man bara ska in och sätta sig en vägg ifrån den man lämnar.. Hatar det. :P
Men jag älskar att resa, missförstå mig inte.

Nej, nu ska jag se lite på tv. Sen kommer Andy hem med Matte en stund.. Matte som redan ska tillbaka till USA. Blä.

Byeee bye.

Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag vill inte ha reklam eller meningslösa kommentarer som "Fin blogg!" eller "Ska vi lägga tillvarandra på Bloglovin?" här.



Andra kommentarer uppskattas. :)

2010-01-09 @ 01:53:17
Postat av: Flisan

HAHAHA! Glömde skriva min kommentar! :P



Men frida, kom till USA då! Vi hade haft ball här också ;)



2010-01-09 @ 01:55:17
Postat av: alicia

sv, Haha! det blev lite mycket på slutet asså.. Men va fan, det är ju bara nyår en gång om året (no shit?) så då ska man spy som aldrig förr :D



Nån som vet update op Dan? hur han mådde dagen efter och så, för han svarade inte direkt på de på facebook haha :D

2010-01-09 @ 08:23:42
URL: http://aly.nu
Postat av: Frida

Hahahah,flisan du är knäpp :D

2010-01-09 @ 16:56:07
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Matte

snyft : (

2010-01-10 @ 23:30:43
Postat av: Lisa

Varför uppdaterar du så sällan nu för tiden? Ynk.

2010-01-13 @ 15:40:51
Postat av: Rebecca

BLOGGA FRIDA!!! Har ju ingenting kul att läsa.. BAH!! :(

2010-01-16 @ 01:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0