den vackraste stunden i livet .....



Haft såååå kul ikväll! (förutom att vi fick ta hand om en kille i typ två timmar, han fick lite mycket av det goda. sånt som händer men störigt för oss.)

Var hos samma kille ikväll som förra året och det var lika kul i år- men mindre kaos. Nu fick jag till och med snacka lite med honom och både han, hans tjej och en annan tjej där är underbara. Åh. :) Sen fick vi skjuts hem, så lyxigt! ;) Blev avsläppta precis utanför porten, kan inte bli bättre. Fick börja och avsluta min kväll med Bex... Wiie!

Lite trist att killarna skulle exiztenza istället för att försöka fira nyår när vi hade ätit mat men det är väl sånt man får ta.. hrm.. Haha!  Hade iallafall TREVLIGT med Bex och kul på festen... Helt ok ändå! ..  ;)

nej, men gud vad kul jag haft idag!

Wii wii wiiiie! älskar lyckade nyår!

Nu ska jag sova.. Tröööött :)

Hejsvejs!


Wiieeee :D

Kommentarer
Postat av: Stefan

Den låten är bra! Har lyssnat sönder deras album där den låten finns med :P Stört bra!

2010-01-01 @ 13:59:06
URL: http://stekee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Aw söt!! Min nyår blev också lyckad (trots att jag jobbade största delen) tack vare att jag fick vara med er innan jobb. Supermysigt med middag och SKITGOD efterrätt och en FRIDAAAHHH <3 älskar dig!!!

2010-01-02 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0