Söndag.

En gång varje helg på sistone har jag satt på Twilight och bara låtit den vara igång när jag gör annat. Vet redan allt som händer i den så jag har inte tålamod att se hela. Nu ska jag städa undan och fixa lite, då är det perfekt att bara ha den igång och bara se litegrann då och då. :)

Lite löjligt. Den missar ju stooora delar av boken så egentligen är den inte så bra. Dom pratar ju med varann i boken t.ex.

Ikväll ska jag och Rebecca se Valentinesday på bio, mysigt.
Andy jobbar, men när han kommer hem ska vi nog se en film om vi hinner det. 

 Letade efter nån passande bild att lägga in i inlägget, hittade ingen så jag tar denna istället.
 

En tjej från nyårsfesten och jag. Lite längdskillnad? Ja, jag står upp... Hahaha :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gå in på ninjavideo så kan du streama New Moon :D Ska göra det ikväll eller imorgon! Woohoooooooo!

2010-02-14 @ 16:09:48
Postat av: malin

Verkigen! :D Har du börjat blogga igen frida? :)

2010-02-21 @ 13:15:15
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0