Wiiiee!

Jag HATAR att gå upp på morgonen, och ligger och drar mig till 9-10 (11 ibland).. Sen blir jag deppig att halva dagen har gått och så går jag omkring lite småtjurig för det resten av dagen. Kul!? Not. På kvällen börjar det alltid ordna upp sig... :p 

Iallafall... Nu har jag två uppgifter kvar att göra på enheten, hoppas de blir klara idag. Jag vill till stan och shoppa skor. Och kanske en klänning. Har faktiskt inte varit på stan på rätt länge nu. Beror ju på vad man jämför med såklart, men för ett par veckor sen var vi ju på stan och fikade vaaarje dag!

Åååh, jag är så glad att jag fick vikariatet, wii wii! Ett och ett halvt år, underbart! Hoppas nu att allt går som det ska, att rektorn säger ja och allt. Men jag tror de hade ringt annars!

Nej, nu blir det plugg. Hejsvejs!

Ps. Faaasiken vad dramatiska de är i Days of our lives. Hade fått panik av att umgås med såna människor, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0