Söndag.

Fick min snälla älskling att gå ner till affären (som ligger 2 minuter bort då) och handla lite godis till oss ikväll. Snart ska vi sätta på en film, jag tror dock inte jag kommer hinna se hela innan jag somnar. Är inte nådigt trött på att vara sjuk nu, och jag är stressad för skola, jobb och hur jag ska kunna ta mig till bunkeflo för att lämna in min timlista. Förhoppningsvis blir jag frisk snart. Ska bli skönt.
När man jobbar på förskola som vikarie och är sjuk gör det inte så mycket, bara det att man inte får pengar för dom dagarna och förskolan måste fixa in någon annan. Men när man är sjuk när man pluggar så blir det lite problematiskt, kan ju inte bara hoppa över det som ska göras i skolan och ligga och vila som man ska göra när man är sjuk. Blir till att sätta sig ner med en dunkande skalle och rinnande näsa och bara plugga. Sjukt segt. Denna enheten var inte alls rolig att göra och en i min grupp påpekade att jag hade en massa fel i texten. Kul, nu sitter hon och "rättar" det åt mig. Jag stavar nästan aldrig fel och jag har inte världens sämsta meningsuppbyggnad i mina arbeten. Men nu hade jag missat punkter, glömt bokstäver och skrivit helt tokigt. När jag läser igenom det nu ser jag hur kasst det är...
Lite pinsamt, jag hatar att göra fel.
Men jaja. Får bättra mig när jag blir frisk helt enkelt.

Nu ska vi se film :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, att va sjuk och plugga samtidigt är hemskt. :S

Krya på dig! <3

2009-09-28 @ 08:48:35
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0