Sen kommer allt på samma gång...

Jag sitter med Andys dator igen.. Gjorde mig liten ledsen och sade "Men du har ju fått låna min typ när du ville sen i november, kan inte jag få ha din lite nu...."

Hahaha. Det funkade, trodde inte det skulle göra det! Hehe! :D

Dagen har spenderats med Rebecca, eller en del av dagen iallafall. Sen stack vi hem till Andys mor och blev gödda, haha. Nu har vi kommit hem och ska mysa lite, sen blir det till att sova.
Imorgon ska jag plugga.

OOOHHH, förresten!
De ringde från min favoritförskola, en till är gravid! Jag får ett vik. på den avdelningen jag var på heltid i början, där jag känner barnen lite bättre. Wiiiiiee!! Det börjar i och för sig inte förrän i slutet av mars som det ser ut nu, men det kan vara skönt med lite paus. Ska ta så mycket jobb jag bara kan fram tills dess, timmar såklart. Så att hyran kan betalas, haha.
Jag är sååå glad!

Lite dåligt samvete för den andra avdelningen, men de verkade inte alls lika intresserade att just jag skulle komma dit, och de visste inte säkert att jag fick komma. Dessa frågade direkt om jag ville komma, kunde säga datum och allt. Sen sade de bara att de skulle kontrollera med chefen .. Men ja, som det ser ut nu får jag det! Wiiiiiiiiiie!! :D:D:D

(Och jag har tjatat på alla på förskolan att de skall skaffa barn. Nu är det två som är på  g! ;)
... Inser ju att det inte är på grund av mitt tjat, men ändå! :P


Kommentarer
Postat av: Janet

Shit va härligt med vikariatet! Grattis! :) (ja jag har ny blogg igen... hmm...) Kram på dig

2009-09-10 @ 15:21:47
URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Gun

Grattis! vad kul!:)

2009-09-10 @ 17:21:55
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0