Onsdag.

Okej. Det ÄR synd om mig.
Skulle jobba idag. Lade mig med huvudvärk 22.00 och hosta. Vaknade idag med huvudvärk, ont i bröstet och mådde inte alls bra. Sist jag gick och jobbade för tidigt efter en förklyning slutade det i luftrörskatarr... Så det blev att stanna hemma idag. Skulle fan inte förvåna mig om det är svininfluensan jag har, hahahaha. Fast jag har inte aft så mycket feber så det är det inte. Men vem är förkyld i en vecka? Och jag mår inte ens bra idag, bara bättre. Störiga pengar jag missar och störigt eftersom jag skulle lämna in timlistan idag. Det får bli på fredag istället, kan ju inte åka dit och smitta ner folk i onödan.

Har iallafall fått en del gjort med skolan så jag och Suss slipper ha så mycket att göra imorgon. Det känns skönt! Får hoppas att hon inte är rädd att bli smittad bara. Men jag borde inte smitta nu. Hmm.

Ska fortsätta. På fredag ska jag försöka ha en helt ledig dag. Kanske besöka en förskola innan jag sticker till Bunkeflo och fixar timlistan, men annars ledig. Shopping med Bex, kanske fixa håret och sen kanske umgås med Flisan (och kanske fler??? :D) på kvällen. Låter som en mycket bra dag.

Rebecca fyller år idag, och på lördag ska vi fira henne. Ska bli jättekuuul, wiiie. :) Då får jag äntligen träffa tjejerna.

Nu ska jag göra klart enheten och ringa förskola ang. praktik.

Haaaj haj.

Because you loved me - Celine Dion. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, krya på dig massor! <3

2009-09-30 @ 15:39:34
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Nej, Frida har knappast blivit smittad med något svinigt! Krya på dig nu! :D

2009-09-30 @ 16:46:04
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Fy vad tråkigt att vara sjuk. Krya på dig:)

2009-09-30 @ 17:37:41
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Krya på dig kära Frida^^

2009-09-30 @ 20:36:44
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0