Ointressant.

Dagens höjdpunkt kommer nog vara när jag ser Megan Fox i filmen ikväll. Har en liten crush på henne. Hon har nog tagit Mark Wahlbergs plats för tillfället faktiskt. Och Paul Walkers. Nej, Megan Fox och Paul Walker är nog ungefär lika heta. 
Sjukt intressant va?

Jag är klar med gruppuppgiften i enheten, har bara en uppgift kvar. Får vänta till imorgon.

Vi badade Arne idag, gud vad han hatar det. Satt och skakade i två timmar efteråt. Inte som att vi kan locka honom med mat heller eftersom han knappt vill äta. Stackars vovve. Nu är han ren och fin iallafall. :)

Hmmm. Vad har jag annars att berätta?

Tjejerna ska ut idag och jag sitter med jättefin sminkning om jag får säga det själv. Är sugen på hemmamys, men jag har som sagt inte varit ute på sjukt länge och jag är verkligen sugen på att gå ut alltid. Förutom när jag har möjligheten. Vi kommer liksom aldrig ut av någon anledning... Hoppas att de går ut iallafall, hehe!
... Är ändå ganska sugen på att gå ut. Ihhhh.

Nej, nu ska jag ... Kolla bloggar eller något!
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0