Min lördag.

-Scones till frukost. GOTT! Blir scones imorgon med, fast med lite fler i sällskapet. :)
-Slumra till Kung Fu Panda.
-Se Vampire Diaries som jag skrev ett inlägg om innan.
-Köpte böckerna, fast på engelska denna gången. Ska bli intressant att se om jag får rätt böcker, och om jag förstår något. Är bra på att förstå engelskt tal, men inte lika bra i skrift. Får väl läsa högt eller något, hehe.

Nu ska jag alltså se avsnittet, och jag är spänd. Kommer dock inte ihåg så mycket av böckerna. Ska käka lite riesen, hälla upp ett glas cola och bara mysa. Tänkte plugga idag, men jag sov bara 5 timmar i natt med alkohol i kroppen vilket innebär att jag är mer än lite trött idag.

Ser ni förresten DJn på bilderna från Babel? Han är precis vid tjejens mus. SÅ stora var filmdukarna där. Stööört. Kan inte smälta det.

Okej. Mot pilotavsnittet och colan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0