Hemma!

Uuusch, fyfan vilken hemsk kväll.
Inte så att jag mådde skitdåligt, förutom hungern och tröttheten. Haha.
Åkte in till akuten efter remiss från vårdcentralen.
Efter 1 timme, undersöktes jag för att skickas vidare till ett annat väntrum.
Där satt jag från 16-20 typ. Sedan åkte jag in på ett rum, fortfarande inte sjuk med feber eller så.
Vid elva eller tolv, något sånt, undersöktes jag igen, och det visade sig att det var som trott, blindtarmen.
Den var dock inte så inflammerad att jag skulle opereras direkt.
Lades in, och om det inte blev bättre skulle jag opereras.

Det är ju jobbigt att ligga på sjukhus och må dåligt kan jag tänka mig.
Men vet ni hur dumt det känns att ligga på sjukhus över natten med bara ont i magen?
Speciellt när man får dropp och allt.

Jaja. Nog om det.

Fick en mycket trevlig rumskamrat som dessvärre ligger kvar, stackare.

Jag fick åka hem, och har endast hunger-ont i magen nu typ. Lite öm på blindtarmen men det är lugnt!
Var verkligen inte kul att ligga där, fyfan.

Är väldigt glad att jag slapp operation och fick åka hem så tidigt.

Är dock extremt trött och har huvudvärk och är hungrig.
Mamman kommer hit för fika, sen måste jag vila.
Förhoppningsvis kan jag plugga lite senare, ligger sååå efter nu. Hade ju planerat att inte plugga på måndagen, men hela tisdag-torsdag hade jag planerat att plugga. Kommer inte kunna plugga än på ett par timmar iallafall.. Nåja, det löser sig.

En rolig sak till förutom att jag fick åka hem utan operation är att de ringde från Montessoriförskolan!!!
Jag ska på intervju imorgon!
Wiiiie :D

Kommentarer
Postat av: Freddie

ok.. hoppas det blir bättre o bättre då :)



spännande med intervju :)

2009-09-02 @ 12:41:05
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Gun

Hoppas allt är okej med din mage nu då. Och att du får jobbet du sökt!

2009-09-02 @ 15:21:45
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Vad roligt med intervjun!!

Känner till det där med att ligga på lasarättet med magont utan att opereras etc, men det var tydligen ett nödvändigt ont. Det är fruktansvärt att vara hemma med enorma smärtor, jag har varit det, benen vek sig under mig och jag var rädd för att inte hinna bort till telefonen innan jag dog. Det gick över.. , ja magontet alltså, döden går nog aldrig över. (Sorry, dålig humor jag vet!!)

2009-09-02 @ 16:01:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0