Fredag

Huvudet dunkar och jag har lock (?) för mitt öra. Sucksuck. Känner mig helt tung i huvudet.. AH. Ganska störigt.. 

Såg idol idag, mina favoriter gick vidare, yeeii!
Tove, Erika och Erik är det nog nu.
Och som sagt Piotr för att det är kul med en från Malmö.
Nu hoppas jag att jag blir frisk till imorgon så jag kan följa med på en kakmässa (?) och göra något kul på kvällen. Vet inte vad som händer dock.. Tjejerna kanske skulle hitta på något på två håll och Andy ska nog till lilla torg. Så man får väl se vad som händer, om alla slår ihop sig eller vad som händer. Just nu verkar det lite rörigt.

Nej, nu ska jag vila. Hajhaj.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan, jag missade Idol.. Oh well, inte så mkt att göra åt det... Gick rätt folk vidare?

2009-09-26 @ 00:33:17
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är något fel på min statistik. så jag vet inte. det står att jag har bara typ 2-3läsare om dagen men det stämmer inte alls.. kan nämna minst 10st som jag vet läser den dagligen.

dock är det ingen som komenterar hos mej=/

2009-09-26 @ 00:35:17
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men typ en dag skrev jag om något jag hade gjort och dagen efter visste båda mina systrar och två arbetskamrater det plus att jag vart inne på min blogg själv å läste men trots det var det bara 2läsare.. så jag är hundra på att det inte stämmer.

2009-09-26 @ 01:17:34
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0