Fredag.

Och så är det fredag.
Jag är sjuk och har mycket kvar att plugga, bland annat ska jag läsa ut en skönlitterär bok. Jag har inte ens börjat! Nåja, förra gick på en dag så det löser sig. Ska göra lite frulle strax, sen blir det plugg för hela slanten!

Sedan ska jag betala lite räkningar och så. Och sen handla.. och sen och sen och sen. Bra svenska.

Ikväll ska jag iallafall se Idol, såklart.
Tove är favoriten, och Erik, heter han så?
Och så är det kul att Piotr är med eftersom han gick i klassen under mig på gymnasiet, alltid kul med någon bekant. Ska ju inte säga att vi är allt för bekanta, jag hade ju ingen aning om att han var med förrän jag såg honom där, hehe. ;) Men som sagt, kul med en från Malmö.

HEJSVEJS.

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Lycka till med pluggandet!



Jag tänker också titta på idol, vet inte vem den där piotr är (ska kika in han ikväll) men jag är också helt förtrollad av Eriks röst!=)

2009-09-25 @ 13:47:00
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0