Torsdag

Något av det störigaste jag vet är när Andy beslutar sig för att börja spela tv-spel och ha kvar samma volym som han har när vi ser på tv. Vet ni hur mycket det låter när fiender kommer bakifrån och pepprar på?! Vi har surround sound, och jag sitter precis vid den vänstra högtalaren. SJUKT STÖRIGT ÄR DET!! Waah.
:P

Idag har jag pluggat hela dagen, imorgon ska jag ringa och kanske hälsa på nån förskola jag kan vara på när det gäller min praktik. I värsta fall frågar jag när jag lämnar timlistan om jag kan vara någonstans i Bunkeflostrand. Hade varit skönt att slippa åka så långt.

Sen ska jag till stan med Rebecca och shoppa, oooh, vad jag ska shoppa! Vill ha två saker från make up store, och nån foundation eller puder eller mineralsmink till ansiktet. Hmmm, får tänka på det, blir rätt dyrt om man skall ha allt! Och sen måste jag självklart köpa lite mogna kläder att ha på mig på lördag, vill gärna slänga nästan allt jag har i garderoben om jag ska vara ärlig. Är sååå trött på mina kläder, trivs inte alls med dem. Och ändå köper jag samma stil alltid, fast jag tycker det är näst intill fult i affären. "Men det kan vara bra, det passar ju till det där..." Usch ja. Jag har det inte lätt jag! ;)

Nu är det snart idol, heja Tove!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hörlurar till han, öronproppar till dig... :D

Sv: Puh! :D

2009-10-01 @ 19:57:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

hahaha, naw, stackare med surround ljudet;)



Hoppas du hittade mkt bra grejer på stan^^

2009-10-02 @ 15:09:28
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0