Rebeccas dag.

Haft en jättebra kväll! :)

Började med att vi gick och hämtade mat som vi gick hem till mig och åt.
Sen förfestade vi lite, för att sen bege oss till bowlingen. Det var kul men gick dåligt för mig.
Jag gjorde dock världens snyggaste strike, synd att den inte finns på film. Haha!
Sedan gick vi till Fridays där vi fick komma in som tur var.
 "En engångsföretelese, det är inget personligt!"
Där var 90:or! Vi hade en som var 88:a, en TIDIG 88:a. Men vi fick knappt komma in.
SUCK! :P

Jag kommer som sagt aldrig in om vi inte känner någon som jobbar på ställena och jag inte har åldern inne. De måste tro att jag är det största störet i världen eller något. :P
 
Men vi hade trevligt där, tyvärr kom vi inte vidare. Jag ville ut, ville verkligen ut. Aaaaja, nästa helg kanske.

Nu ska jag sova.

GOD NATT GOTT FOLK!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch då, too bad. Satsa på nästa helg. ;P

2009-10-04 @ 09:04:05
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

haha Dem säger ALLTID att det bara är en engånsförteelse! Testa igen om ett tag så ska du se att de säger samma sak igen. ;) De sa det till mig i 3 år. haha

2009-10-04 @ 11:20:03
URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Haha. Men det är något just med dig och mig, vi kommer aldrig aldrig in. Jag tror vi fick en förbannelse över oss sen den gången vi stod utanför Mazarin och kämpade en hel natt... :(

2009-10-04 @ 13:39:14
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0