Måndag.

Lite typiskt att vi inte tänkte på att IKEA skall flytta till Svågertorp, det var ganska urgallrat på Bulltofta. Aja, jag hittade iallafall en JÄTTEFIN byrå där, tro det eller ej. Min allra finaste möbel som jag köpt heeelt själv! Haha. Ja, jag har bott hemifrån ett år, men ändå. Åh, jag är kär. Den är så fin, och passar sååå bra i hallen. Vill göra om hela lägenheten och sätta in nya gammeldags möbler.

Köpte mest ljus, och annat smått och gott. Och byrån, min fina byrå! ♥

Har städat lite nu ikväll, här var så äckligt. Nu ska vi bara ordna upp allt i lådorna, under sängen och i garderoben, nu ligger det kläder lite här och var, och handdukar och lakan under sängen (i lådor förvisso, men ändå).
Vill fixafixafixa.

En annan dag, när jag inte är mitt uppe i arbetesskrivande och tentapluggande, då ska här bli fint.
Nej, nu ska jag umgås lite med Andy!

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0