"Läs min blogg"


Lite små funderingar.
1. Varför skriver dom -0 grader? Om det är minus noll är det ju inte minus någonting, varför skriva minus då?
2. Varför ska det snöa på fredag morgon? Och vara max 4 grader? Okej, jag älskar hösten men detta är ju överdrivet kallt.
3. Varför sätter min pojkvän på sig underställsbyxor nu? Det borde vara olagligt. Nu står han dessutom och peppsnackar/kommenterar sitt "sentimentala superhopp" (?) som han gjorde rakt ner i sängen. Han fick enligt sig själv 9.8 poäng.

Kommentarer
Postat av: Gun

Här i Uppsala kom det lite snö för en stund sedan. Jag höll på att dö när jag såg det. Usch!

2009-10-14 @ 14:45:34
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Malin

I DID IT!

Äntligen! haha fixat :) nu kan du snoka runt frida :)



Håret är inte platinablondt längre, ända skillnaden!

Syns mer i verkligeheten :)

2009-10-14 @ 15:43:58
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0