Freitag!

IdolTove är väl för söööt. Lite speedad dock. Men ja, dö söt. Och duktig!

Praktik, sova, plugga (fast inte så mycket)... Så ser min vardag ut för tillfället.
Lagom upphetsande.
Trivs på praktiken, men det är sjukt skönt att hälften redan gått.

Ehm.

Andy pluggar eller jobbar konstant, vilket är skittråkigt. Men vad ska man göra, jag praktiserar och borde plugga resten av tiden, men jag har tagit det lugnt eftersom läraren inte rättat förra kursen än, och vi var tvugna att vara klar med den innan vi satte igång med den andra.. sa hon först! Sen sa hon att vi skulle jobba på.

Kvällen ser ut såhär:
One tree hill i massor.
Idol.
Sticka till HK för att hyra en film, funderar på Les grandes personnes. Nej, jag är inte så vidare förtjust i franska filmer. Men Björn Gustafsson en fredagkväll tackar jag inte nej till. Ska fixa frillan nu..
Sen kommer Andy hem, kanske ser en till film eller så sover vi.

FLUM FLUM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0