Vill ni läsa om något roligt?

Gå då in på en annan blogg.

Jag har svin(!)ont i huvudet, armen och kroppen. Jag har vaknat stup i kvarten hela natten, av att jag rört på min onda arm eller bara frusit lite eller varit varm. Eftersom natten var katastrofal med en massa avbrott i sömnen bestämde jag mig för att gå upp och lägga mig i soffan, känns på något sätt mindre lökigt.
Men shi fick jag för jag har sovit av och till från det att jag "gick upp", därav min huvudvärk nu tror jag. AH.

Att man inte lär sig.

Nu känner jag ju inte direkt för att ta tag i livet och göra saker. Det får bli imorgon istället. Gör jag det idag känner jag att jag kommer spy. Ibland får man ha extremt lata deppdagar, eller hur?

En sak jag vet att jag måste göra nu är att äta! Två skedar musli och lite proviva håller man sig inte länge på. Men det känns som att jag ska spy när jag försöker äta. Blä!

Jag varnade er. Det var inget roligt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Gun

Usch vad jobbigt. Krya på dig.

2009-11-12 @ 15:56:55
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Stackars liten! Krya på dig^^

2009-11-12 @ 21:14:11
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0