New moon.

New moon var skitbra.
Jag hade jättehöga förväntningar, och på vissa sätt var filmen bättre än boken, i vissa saker var boken bättre än filmen. Vissa saker gillade jag inte alls, men andra saker var helt underbara vilket gjorde filmen till en riktigt bra film... Enligt mig! :)


Folk på bion frågade om man var i "Team Edward" eller "Team Jacob".
När jag svarade att jag inte kunde välja och hade valt att bli dubbelteamad var det bara jag som uppskattade skämtet, lite trist.
Jag tycker själv att det är ett otroligt fyndigt ordskämt, men min sexhumor är kanske lite speciell, haha.

Nu ska jag till stan.

Ikväll blir det tjejfest/mys hos Natta, wii :)


Kommentarer
Postat av: sofie

jag tyckte också att det var roligt men sen är min humor sämst typ.

2009-11-21 @ 13:24:04
URL: http://a-dustland-farytale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0