Lördag.

Idag ska vi mysa hela dagen (halva har redan gått men ändå), sen kommer Albin och Malin hit. Ska bli kul! Antingen blir det filmkollande eller spelspelande eller något annat kul.

Min praktik är över och det är skönt. Förskolan var bra men det kändes som att det var liiite slöseri med tid eftersom jag behövde plugga. Hade gott och väl räckt med två veckor. Alltid kul att se en ny förskola och lära känna ny personal och nya barn, men inte när man är mitt uppe i all skola.
Läraren ligger back och har inte ens rättat hela kurs 4, inget i kurs 5. Nu är vi på kurs 6.
Ganska dåligt.. Men jag förstår dock att hon inte hunnit med allt, mycket att göra nu.

På torsdag är det tenta, sen Twilight+New moon(!), och på fredag ska Natta ha tjejmys. Wiii! Rolig vecka alltså. :D
Ja, jag tycker tentor är roliga när jag kan det jag ska skriva. Än så länge har jag inte pluggat så mycket men jag hoppas jag får in det i skallen snart. :)

Nu ska jag göra något. Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0