Igen.


Hahaha.
En (Anonym såklart) som seriöst tror att hon ska dö p.g.a att Egoina inte tar sprutan!
(..."för du dör inte av svininfluensan. det är vi andra med dåligt immunförsvar som med stor sannolikhet gör det om du inte vaccinerar dig.")

STACKARS MÄNNISKA!

Om folk som tycker att folk ska vaccinera sig gör det, så kan de skita i resten. Ja, jag ser lite ansvar i att ta det eftersom jag jobbar på förskola men ingen ska tvinga mig att ta det eller idiotförklara mig för att jag inte gör det. Barnen tar det om föräldrarna vill och föräldrarna tar det om dom vill.
Ingen vet hur vi kommer reagera på vaccinet, om några år. NU kanske alla mår bra om det men sen vet vi inte. Det gör mig osäker.

Nja.

Mycket osäker.
Men sen är det ju det där med luftrören som antagligen får mig att ta vaccinet ändå...


Kommentarer
Postat av: Gun

Jag håller med dig, man måste få bestämma själv. Jag kommer nog att vaccinera mig men tycker inte jag kan kräva av någon annan att de gör det.

2009-11-09 @ 22:34:11
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: sofie

man väljer själv! jag valde att ta det för jag haft astma innan och alltid har problem med luftrören under vintern.

2009-11-10 @ 10:33:42
URL: http://a-dustland-fairytale.blogspot.com
Postat av: Elin - julbloggen

BARA 43 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

U N D E R B A R T !

2009-11-10 @ 12:15:35
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0