Hej hej bloggen!

Har varit på praktiken idag, har jag nämt att det är en uteavdelning? Jodå, jag var ute 8.30-12 typ. I ösregnet! Haha, men det var helt okej. Jag är ju annars typ rädd för att gå ut, hatar att vara ute. Men det är inte så farligt ändå! ;) Igår var jag till och med sugen på att gå ut och gå, men sen kom städning i vägen. Är faktiskt sugen på promad nu med, kanske blir det efter plugg!

Sen ska vi hämta sängen hos Nathalie. Innebär att vi kommer ha en säng ståendes i köket ett tag, tills vi får tag på bil och kan åka till tippen med 105-sängen. Aja! Det löser sig. :)

Ikväll blir det som sagt sänghämtande och sen skulle vi nog se film med Natta och Calle. (Jaa, Natta + Calle! :D)

Vilken film borde vi se? En bra skräckis eller något annat bra?
En av mina absoluta favoritlåtar. Kan inte sluta lyssna på den.

Av nån anledning påminner denna låten mig om Matte. Får mig att tänka på att jag ofta uppskattat att ha honom i närheten när tjejer är för tjejiga och jag inte vill eller orkar bry mig, eller när jag och Andy bråkar och Matte säger att jag är dum i huvudet och skitlöjlig. Och att Andy är .. Ja, jag vet inte vad han säger om Andy men ibland sa han åt honom också. Tror jag. Skitsamma! Låter kanske lite konstigt. Men det är skönt med en riktigt ärlig person i ens närhet. En som vågar säga att man är löjlig utan att vara elak. :)


Kommentarer
Postat av: m a l i n

allt bra idag ?:)

2009-11-02 @ 17:51:42
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/
Postat av: Magda

Ett tips! lägg in sängejäkeln på blocket så är det säkert nån som vill köpa den billigt + att ni inte behöver klydda med att köra den till tippen själv!

2009-11-02 @ 23:07:33
URL: http://evamagdalenaerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0