Hallo.

Jessy - Dancing in the dark.
Söt låt!

Söndagsångest? Ja, lite.
Mest söndagsirritation! Vilka äckel det finns alltså.
Var tre medelålders män igår på utestället som inte lämnade oss ifred.
De höll på i kanske 15 minuter, gick efter oss även om vi bytte plats på dansgolvet osv.

När vi frågar vad problemet är, så får vi svaret "Du ser ut som en hora!"
Jag vet inte vem det var till, men ingen av oss var slampigt klädda.
När vi hämtade vakterna och pekade ut en av tre för att vi inte hittade de andra, och vakterna och Rebecca vänder om, ja då står det ett äckel till och blockerar vägen för mig så att jag inte kommer ut.
Riktigt obehagligt.

AH.

Sen stack vi hem. Aldrig mer båten säger jag bara. Alldeles för snobbigt för min del.
Nej, det blir slagt nästa gång. Vi ville in där men hade ingen som helst lust att stå i kö i över 30 minuter.

Men förfesten var iallafall jättetrevlig! Mycket trevliga tjejer. :)

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: tyvärr, jag spammar ingen. fortsätt ha en sån fin attityd gumman så lär du komma långt, NOT.

äckliga otacksamma människa

2009-11-08 @ 14:40:02
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: tyvärr, jag spammar ingen. fortsätt ha en sån fin attityd gumman så lär du komma långt, NOT.

äckliga otacksamma människa

2009-11-08 @ 14:40:24
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0