:)


Lyssna på denna och titta på videon och bli glad! :)
Jag ska strax sätta på en skräck/thriller-film. Blir spännande att se det själv! :p

Vet ni vad jag kommit på att jag ogillar något otroligt? Människor som gör saker för en och kräver att man ska bli tacksam. Blir jag inte glad av någon anledning, då är jag otacksam. Men ibland gör folk saker mest för sin egen skull och det tycker jag är otroligt tydligt ibland. Då blir jag inte tacksam, tycker bara det är själviskt.

Jag blir tacksam och rörd när folk tänker efter, eller ibland inte tänker efter och det ändå blir så bra och fint. Blir glad av människor som gör saker för att vara snälla, folk som är snälla rakt igenom och bara råkar göra saker bra bara av att vara som vanligt.
Klyddigt inlägg, inte riktat mot någon. Bara lite tankar.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haha, den där låten kommer jag ihåg. :P

2009-11-09 @ 13:31:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag tänker lite som du..

2009-11-09 @ 15:09:57
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0