En glad Frida.


Hittar inte den rätta videon till, men denna låten lyssnar jag på för fullt nu, tack bex.

Kan berätta en rolig sak nu när jag för en gångs skull är inne och skriver:

JAG FICK JOBBET JAG VILLE HA! + TRE MÅNADER.
Det är bara ett vikariat men det passar mig faktiskt utmärkt eftersom jag kanske kan resa 1-2 månader när viket är slut... Med Rebecca! Hade varit så underbart.... :)

Andra bra låtar:
Annie's song - John Denver
Sweet dreams - Beyoncé
Battlefield - Jordin Spars
Possibility - Lykke Li
Use somebody - Kings of leon


Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS! :)

2009-11-26 @ 15:50:56
Postat av: Anna

Grattis :D :D :D Superkul att höra! Ohh possibility låten... är det den från New Moon???? äger du den??? skicka?????

2009-11-26 @ 16:24:55
Postat av: Gun

Vad roligt! Grattis!:D

2009-11-26 @ 17:29:44
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha vill du veta nåt skoj? jag fick låten av en viss robin. ;)

2009-11-26 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0