Waddap?

Jag köpte kjolen, strumpor, trosor och ett par skor igår, och lite ringar.
Och så hittade jag två par läppglans, för sammanlagt 30 kronor! (19.90 på Ullared, Natta?)

Vi var hemma hos Andys mamma och grillade med hans syskon och deras  familjer igår, det var jättemysigt. Sedan stack vi med Andys systers barn till hylliekroken och slog ut lite bollar. Mindre kul, jag var ingen hejjare på golf direkt...

Senare på kvällen blev det en spontan Buzzkväll. Egentligen skulle jag, Andy och Matte ha en myskväll, men sen ville Rebecca också komma, och Niklas och Sofie, och Maja, Martin, Emelie. Det var skoooj. :D
Jag var ganska grym på Buzz, men ingen slår Sofie. Eftersom hon kan svaret innan frågorna kommer upp antar vi att hon legat med Buzz. ;) Skämt å sido, hon är sjukt grym på Buzz!

Nu ser jag på Sex And The City. Är redan inne på andra skivan på första säsongen.
Sedan ska jag, Andy, och kanske Arne hem till Stefans föräldrar, för att träffa Stefan och Jossan alltså.

Funderar på att käka upp Pringleschipsen som står och skriker här bredvid....

BAAAIII

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vi vill se foton!!! :) (Madde och jag, alltså)

2009-05-03 @ 14:00:22
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: sofie

men vem kan mostå buzz egentligen, vet att alla vill ligga med honom :) iaf andy så han kan vinna för en gångsskull. fast det kanske skapar problem i hans relation till niklas?

2009-05-03 @ 19:37:32
URL: http://a-dustland-fairytale.blogspot.com
Postat av: Nathalie

19.90:- Ullared is the shit! Hhahaa

2009-05-04 @ 11:13:19
Postat av: Miss Dramaqueen

Namnet ARNE är så grymt coolt!

2009-05-06 @ 15:12:43
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0