Söndag

Ser cribs på MTV nu. Fyyyyfanken vad härligt att bo så.
Men hade man verkligen uppskattat att komma iväg då? Fast när de kommer iväg och åker på semester, åker de väl hem och slipper resa så mycket.
Och det uppskattas nog minst lika mycket.

Gårdagen var mycket trevlig!
Träffade våra små söta kusiner.. De är underbara!
Och vi fick riktigt god mat!

Sedan stack jag hem och träffade Andy, sen kom Anna och Matte. Vi stack och hyrde en gullig film, killarna var något ledsna. :P
Det blev ingen skräckis iallafall och det var alla glada för. Utom jag!

Nu ska jag plugga. Suck!
Vill gå ut och sooola!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

(sjunger med retsamt röst) JAG-SKALL-UT-OCH-SOLAAAAA, JAG-SKALL-UT-OCH-SOOOOLA, DET-SKALL-INTE-FRIIIIDA, HON-FÅR-VA´INNE-OCH-LIIIIDA.



Hehe-den var lite elak, men egentligen har jag tyckasyndrom med dig!! Kan du inte plugga ikväll och njuta nu? Hur många människor säger inte att när de blir pensionärer skall de göra det ena och det andra och snålar fram tills pensionen. När de äntligen når dit får de nån sjukdom eller nåt annat som gör att de inte får gjort det de kunde ha gjort når de var yngre.



Carpe diem, Frida!! :)

2009-05-31 @ 13:16:22
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0