Lite kärlek på kvällskvisten

Min söta pojkvän är jättegullig ibland.
Som nu, när han ligger och sjunger You raise me up med bebisröst.
Eller som igår när han "körde moppe" på sin cykel. Det var underbart!

Sen han kom hem har han också sjungit "I'm in loveeee with a fairytaaale, even though it huuurts.."

Vi har nyss ätit kyckling i rosa sås, riktigt gott. Tyvärr blir jag alltid illamående efter jag ätit det, eftersom jag kränger loss rejält.

Nu är det mys (och lite bloggande), sedan ska vi se Ballar av stål!

Vill ha fler tips på vad man kan klä ut sig till!

Haj haj!

Kommentarer
Postat av: Magda

hahaha, ja han kanske han bli det en vacker dag ;) vi får se!

2009-05-18 @ 21:40:52
URL: http://evamagdalenaerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0