Lilla singel akta dig...

Idag har jag:
-Varit ute med Arne. x2
-Köpt shampoo och balsam för ca. 200 kronor mer än tänkt. Jag skyller det på att detta kommer vara längre än det andra, och att jag "sparade in" dom pengarna genom att inte gå ut igår. Smart va?
-Slumrat en massa.
-Sett ett sex and the city-avsnitt.
-Lagt i två maskiner med tvätt, hängt och torktumlat en.

VARFÖR känns det som att jag inte har gjort NÅGOT?
Jo, för jag vet att jag BORDE diska, jag BORDE fixa garderoben som alltid är stökig, och jag borde bädda och lite sånt.
Men vet ni vad, jag är ensam till typ åtta ikväll, så jag får lov att ligga och se Sex and the city i en sunkig lägenhet. :D
Vid fem är det väl lagom att jag börjar göra i ordning här, och börja fundera på mat.
Vad ska man äta en dag som denna?



Så kan man se ut efter en dag på förskolan. Nerdregglad till max. HÄRLIGT ungar härligt.

Detta var en mysig dag. Den 6/6 förra året. Jag stod och tog posebilder innan vi (jag, min mamma och Andys mamma) skulle möta upp Andy, och se när han fick sin basker i lumpen. :)

Åh, kvällen innan var en av dom bästa.. när jag och Andy promenerade Karlsborg runt.. SÅ mysigt....










Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Känner samma sak. Har varit ute med Madde x 2 (ena gången över en timme), har varit på Apoteket (inte Zink, men schampo), har handlat mat (kom i håg räkor), har köpt blommor och gett till några snälla x-grannar som tog hand om en katt som inte VILLE flytta när jag och Egoina flyttade för x antal år sen..., har bloggatx100, har dammsugit och nu skall jag städa och sen bloggax100. (Puh! Det blev långt) Och trots allt detta tycker jag inte att jag har gjort nåt.. Det är ett kvinnosyndrom det att tycka man inte har gjort nåt!

2009-05-09 @ 14:52:05
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Madde växte ju upp med den katten (Simba) och varje gång katten kom hem sprang han bort till Madde och strök sig intill och mellan benen på henne. Madde tror att det är så hon också skall hälsa så stora, svarta Madde GRIIIIDER sig intill och vill hemskt gärna gå mellan benen på en när hon hälsar. Rätt kul, men lite konstigt ser det ut om man inte vet varför :)

2009-05-09 @ 15:46:52
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka bröst :D

2009-05-10 @ 14:05:09
Postat av: Miss Dramaqueen

Haha, dreggel är nice;)

2009-05-12 @ 19:35:54
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0