Lady Gaga, hermafrodit?

Min pojkvän blev jätteledsen när han fick reda på detta.
Han sade att han inte kunde lita på tjejer efter att han såg det.
"Men tänk så tror man att man är med en tjej och så hittar man en penis där också!"

Frågan är om det är sant eller inte?
Söker man på google "ser" man en liten penis, alternativt en väldigt stor klitoris.
Men det kan ju vara fejkat.
Vem vet?

Bildbevis:

Ja, jag är medveten om att det kan vara kläderna som vikt sig.
Men det finns fler bilder.
Och om man kollar noggrant i hennes videos finns det inte många bilder där man ser henne och hennes mus framifrån, utan armar eller annat som täcker.

Mycket intressant, Gaga.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men det är inga problem att dölja! De kan ha specialtillverkade trosor som klämmer ihop och får det att se platt ut! Jag läste en bok (ååå, att jag ALDRIG kommer ihåg titlar!) om en dansare som såg ut som kvinna och ville vara en. Han/hon gjorde karriär som kvinnlig BALLETTdansös. Han/hon sydde själv trosor som kunne dölja pillesnoppen.. Sen tror jag att när det gäller resten går det att "stoppa" in de..

2009-05-31 @ 14:04:11
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: sabina

hon kanske borde byta klädsmak så det döljs :P

2009-05-31 @ 14:31:51
URL: http://chahina.devote.se
Postat av: Emmasvenssonn

söt blogg

2009-05-31 @ 14:34:12
URL: http://supersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0