jag har fått pris!

Tjohooo, jag har fått pris!
Titta in här hos Egoinas mamma så får ni se.
Jag vet inte riktigt om det här är en skicka-vidare grej, men jag måste fundera vidare på vem som ska få "priset" isåfall, vissa är ju givna och andra är onödiga. (Större bloggare brukar inte läsa min blogg- vad jag vet! ;)


Fingret är bättre nu, för er som undrar. Det blödde i ca 20 timmar, och sedan fick vi stopp på det. Haha.
Nej, okej, jag överdrev lite. Men från och till blödde det i 20 timmar. Ärligt!
Ser inte så farligt ut förrän man håller båda långfingrarna bredvid varandra då man ser hur stor biten som fattas är. Äckligt, jag vet.

Nu ska jag och Andy faktiskt sova. Blir förhoppningsvis mer bloggande imorgon!

Ibland måste man väl lägga sig och mysa med sin pojkvän istället för att blogga- annars slutar det kanske med att man filmar snoppar som hoppar på bord istället?  haha ;)


Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Haha, har du något blod kvar då? XD

2009-05-12 @ 22:52:16
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Egoinas mamma

Yes, du är helt rätt på det! Med pojkvän i huset hade inte min leksak hoppat runt! :D

2009-05-13 @ 06:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0