I'm gonna take a major dump

Jag råkade säga lite högt till min pojkvän att jag skulle hem och lägga en kabel. Jag skämtade såklart.
Tyvärr var det inte bara min pojkvän som hörde det.
Och jag lät fullt allvarlig.
Litta pinsamt, eller vad säger ni?
Kan säga att killen som hörde det skrattade lite åt mig...

Nu tjatar jag på min pojkvän att han ska köpa pinvinstänger till mig.
Dieten ni vet. Jag börjar med att tacka nej till ett tredje mål mat idag. Då menar jag mat. Jag har såklart ätit frukost och mellanmål förutom dom två riktiga målen.

Jag har faktiskt diskat och gjort lite fint tills älsklingen kommer hem. Hemmafrugig jag är då! Nu är det bara klädhögen, tvätthögen och dammhögarna kvar. Och några grushögar.
Men det får han leva med!

Klädhögen tääänkte jag ta hand om. Sen kom jag på att jag vill duscha. Undrar vilket han uppskattar mest?


Förresten, det sötaste hände idag på jobb..
Ett barn från den avdelningen jag var på i vintras brukar alltid skratta när jag kommer och springa fram och krama mig. Idag skrattade hon, pekade på mig och sade "Fiiidaaa" och sen sprang hon fram och kramade mig.. AW! Jag träffar henne max en gång varannan vecka, och hon vet vad jag heter! Det visste hon inte när jag jobbade där. Eftersom hon var ett år. Nu är hon väl ett år och ett par månader. Underbara barn!

Nog om det... Mot klädhögen- eller duschen. Jag har inte bestämt mig än...

Baaaai!


Kommentarer
Postat av: Nexa

Vill du utveckla dina hemmafrutalange lite, så rekommenderar jag ett forum som heter Skrubba. Http://skrubba.egetforum.se är adressen. Där finns supermånga trevliga människor, som mer än gärna hjälper till med tips och inspiration när det tar emot att städa och röja. Dessutom finns det en väldig massa tips på tekniker under kategorin som innehåller FLY Lady.

Bara ett tips, det har verkligen hjälpt mig att komma ur röran ;o)

//Nexa

2009-05-05 @ 15:48:57
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0