Columbine

Jag är, som dom flesta vet, ganska besatt av Tsunamin 2004.
Jag har hittat en ny sak som griper tag i mig totalt. Inte något som hänt nyligen men jag har börjat titta på klipp och läsa om det.
Massakern på Columbine 1999.
Så jävla sjuk sak!

Finns ett samtal som är inspelad där en lärare på skolan ligger i biblioteket under ett bord och ringer 911.
Det hon inte vet, men vi efter vet, är att det är i biblioteket som flest blir mördade.
Riktigt spännande (stört nog) och sjukt.
Ska faktiskt se om jag kan hitta klippet...

Hon säger hela tiden med panik i rösten "Oh god!" och man hör en massa skott hela tiden... Åh....

Fyfan vilken panik. Och läs vad det står i slutet av filmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.starcevic.blogg.se

2009-05-31 @ 16:52:08
Postat av: Gun

Det finns ju även en dokumentär om händelsen där man får se hur allt gick till som gick på tv för ett bra tag sen. En hel del fångades ju på övervakningskameror bl.a. Riktigt ruggigt och hemskt att se. Det är ju en fruktansvärd händelse. Man blir ju bara ledsen av det egentligen,ändå sitter man (jag) där och tittar.

2009-05-31 @ 19:41:05
Postat av: Steko

Du borde se dokumentären Bowling for Columbine av Michael Moore. Handlar om den händelsen. =)

2009-06-01 @ 07:14:54
Postat av: Anonym

Åh, jag är också fascinerad och skrämd av händelsen...vill också veta mer!

2009-06-02 @ 17:33:02
Postat av: Berit & Alfhild

usch!! men fan så spännade & sjukt!

Jag vill höra fortsättningen, finns där ingen "tvåa" på klippet ? :p

fast sjukt hemskt! :(

2009-06-04 @ 17:21:14
URL: http://provocerandeidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0