Akiller

Anonym om känsliga tittare varnas...:

"Fyyyyyy fan vad äcklig hon är! Kapar hon inte av sig fingret, klipper hon i det med en sax eller får varbölder eller måste dra ut naglar! Jag tycker seriöst inte det är roligt längre, bara skabbigt! Äckligt!" /min kära pojkvän älskar inte precis ditt finger.

Min systers pojkvän är SÅDÄR snäll.... :(

Hahaha, men han har så rätt.

Jag har inte skadat mig så många gånger, men några av gångerna när det varit lite allvarligt är;

När jag var liten gick jag med en trä vagn, så hade jag inga böcker eller något annat tungt i som man måste ha om man inte kan gå riktigt, eftersom man stödjer sig på vagnen. Jag trillade och skadade knogarna.
Har inga ärr av det, tror jag.

I sexan, sjuan, något sånt så skulle jag se A-teens på Malmö-festivalen, inte för att jag var superintresserad, men är man där ska man ju ändå se bra tänkte jag, och klättrade upp på ett staket. Var inte jättebekvämt att stå så, så jag hoppar ner och skär upp halva handen. Från mitten av handen och upp till mellan ring och långfinger. Fick sys.

Fått inflammation i pekfingert och fått dra av nageln.

Fått en spricka i handleden.

Skurit mig x antal gånger i fingrarna så att jag fått ganska stora ärr.

Och nu, skurit av en faktiskt ganska stor del av mitt vänstra långfinger.

Och detta betyder;
Jag har ingen akilleshäl. jag har akilleshänder.

Kommentarer
Postat av: Miia

Dina skador låter inte speciellt trevliga!



sv: jo, det är just så de löns att göra, dölja men inte ljuga! Föräldrarna behöver inte veta HELA sanningen ;D

2009-05-11 @ 21:42:51
URL: http://minttus.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja slutet i filmen (eden lake) är sjukt bra, fast samtidigt väldigt chockerande faktiskt :P

2009-05-11 @ 23:24:01
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: 3 anonyma jävlar

Tjenare!

vi har nu startat en blogg som skrivs av 3 anonyma brudar som skriver skit om folk och deras åsikter och hemligheter!! Du trodde du hade stött på ärlighet förut? höhö.. Alla som nämns i våran blogg är och förblir Anonyma, Eftersom det finns en lag i detta land som kallas kränkning :S.. Dumt nog! Men vem vet, Vi kanske pratar om just dig! Så spana järna in oss och lämna gärna en anonym kommentar du med!!! Varför vi så här patetiskt fiskar efter läsare är för att vi är så jävla tragiska vi med! : ) PUSS PÅ MUSEN! / Nymfomanen, Gummifitt-an & Äcklet!

2009-05-11 @ 23:38:01
URL: http://viskriveromdig.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

AAAAaaaaaaj...!!!!!! Skona mig!! Gör ont i mig att läsa (lite känslig för såna där onda saker)

2009-05-12 @ 00:51:38
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Postat av: Josse

"inte för att jag var superintresserad"...nää...okej... det var nog bara staketet som lockade va :) söte dig!

2009-05-12 @ 01:24:52
Postat av: Josse

ps. glöm inte eu-valet! :D

2009-05-12 @ 01:25:23
Postat av: mie





BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Sidan funkar verkligen, har själv fått hem 1300:- i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-12 @ 01:40:01
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Krya på dig, gumman! :D

2009-05-12 @ 06:23:07
Postat av: Nalita

sv: Ja det är mycket roligare när många läsar ens blogg :)



haha nej jag förstår att du inte tyckte den var intressant när hälften är påhitt, det var en annan läsare som skrev nästan likadant som du hade gjort om henne

2009-05-12 @ 10:44:22
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Harry

hehe precis sådär är jag också...gör illa mej på det mesta känns det som...och fingret såg rätt nasty ut ;P hoppas det är bättre med det idag! :)

2009-05-13 @ 09:49:28
URL: http://saandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0