Yes, I like to suck cock.

Har varit duktig både igår och idag..
Powerwalkat. Inte så lång tid, men jag gjorde utfallssteg och lite sånt också, så många att jag har träningsverk i rumpan nu. Sommar 09 säger jag bara.
 Kanske 2010.
Åt en typ nyttig frukost idag. En avokado med keso, mycket gott.
Tyvärr drack jag en mugg oboy med typ 7 tsk oboy i också. SVULLO!
Är det bara jag som ÄLSKAR och verkligen älskar oboy och cola?
Jag kan sluta med godis och chips, bara jag får mina mackor och oboy... Och cola.
Fan vad jag blev sugen på en macka med kaviar och en mugg oboy till... Ska nog göra mig en macka.. och en liiiten mugg oboy. ;)

Idag har Andy varit på kurs och jag har pluggat, duschat  och ... ja.. inget mer.
Hann inte mycket mer, räknade med att Andy skulle vara hemma 17.00 men han kom hem 13.00 istället. Ojsan hoppsan.

Ikväll ska vi se "Ballar av stål", som nog är det roligaste programmet jag sett på länge.
"Do you suck cock?"
"NOOOOO, noo. Do you?"
"Yes, I like to suck cock."

Hejsvejs.


Hahaha, Annas kommentar efter att hon fick pussen av sjölejonet... HELT seriös var hon när hon sade det.
"Ååååh, vad fina ögon han hade!"


Hahaha... FUNNY!
Hon menade såklart gulliga djurögon.. men det lät inte riktigt så.
Vi hade verkligen SKITkul på Teneriffa, inte trevligt, utan riktigt skitroligt.

Förresten, jag fyller år den 9 april och tänkte bjuda hem lite tjejer till mig, och sedan kan vi gå vidare till Lilla torg och sedan ut om det finns något roligt ställe att gå till! Har inte bestämt exakt hur jag vill göra men i mitt huvud ser kvällen ut så.
 Vi skall även kunna sitta i tunna tröjor eller jackor, med solbrillor på på Lilla torg också. Vet inte hur det ska gå ihop med tiden, eftersom jag tänkte bjuda hem folk vid halv sju-sju... Och att vi sticker till Lilla torg vid halv nio-nio. Men det skall vara soligt så att man behöver solglasögon fortfarande. Har lagt in förslag om det till vädergubben iallafall! ;)

Killarna kan vi ju möta upp på Lilla torg! =)

Kommer skicka sms om det också, men ni som känner er träffade, boka in den 9 april! (Skärtorsdagen)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är inbokat!! :) Glöm inte hos mig den 18e ;)

2009-03-23 @ 17:59:40
URL: http://alluk.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Wiiiie! :D ser fram emot det.. och jag ska också lägga in det som förslag hos väderguden. Solbrillor på lillatorg den 9:e.. Så skoj! :D

2009-03-23 @ 18:23:49
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Anna

Men jag då? Kan du inte skjuta upp din fest si sådär exakt 11 dagar? Eller så kan du ha två fester där jag är VIP på den andra? Ja! Ja! Ja! :) Höhöhö önskar att jag kunde delta men dessvärre har jag lite förhinder... på sådär 500 mil. Bummer! Läs min blogg!!!!! Är du på??? Ja? Ja? Ja? :)

2009-03-23 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0