Tvättdag och godishalsband

Japp, idag är det lördag och tvättdag. Vi sitter i en stökig lägenhet med blöta kläder överallt och tvätthögar på golvet.
Skitkul!
Tur för mig att jag är så kass på att pricka torktumlaren med kläderna som jag plockar ut från tvättmaskinen. Andy tycker jag är så långsam så han gör det. Hahaha.
Nu har vi precis krängt lite överblivet godis o chips, och är inne på att äta upp godishalsbanden som vi fick på restaurangen igår.
Alltid när vi är med hans släkt slutar det med att vi umgås med barnen, 9,12 och 15 år gamla. Men 15åringen är nästan aldrig med, han har fullt upp med hockey. Så det är jag, Andy och en nioåring och en tolvåring. Barnen på restaurangen igår fick klubba och godishalsband.
KUL?

Har försökt fixa en header men jag har inga bra bilder... så det får vänta!

Ikväll ska jag och Andy, Arne och Bodil hem till mamma och äta.. MUMS.

Har fått min nya mobil.Trist att den gamla har bättre funktioner. Typ flera alarm. Jag har ju ppilleralarm igång, och nu måste jag stänga av det om jag ska upp på morgonen..och bakgrundsbilden är inte över hela... ni vet, man brukar kunna välja maximal eller standard, jag har ALLTID haft det på
 maximal och nu kan jag bara ha det på standard. :(
 i-landsproblem?

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad stööörigt. :(

2009-03-21 @ 18:56:00
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0