tenerife in a nutshell

Igår var vi ute.. Det var trevligt, jag och Anna hade trevligt. Folket är lite... annorlunda här, men man kanske blir så efter sju månaders festande...
Vissa trevliga, andra mindre trevliga.
Vi träffade hockeykillar igår som pikade om att vi skulle komma och titta på lördag, men jag tittar hellre på djuren på Loro parque än på killar.. haha ;)

Många av dom som var ute igår är guider, och dom var kvar när vi gick vid tre... och de skulle upp kl sex dagen efter. Whaaaaaaat? Hur orkar man hålla en tur kl 6 på morgonen när man fortfarande dricker vid 3? Det förstår jag inte. Men mår dom bra av det så...

Maylen (?) och Anna

fina Anna

Kräng

=)


Ikväll ska vi till Sunwing för att äta och se en show... jag hoppas ju verkligen de har skagentoast som förrätt ;)
Innan dess ska vi äta på Hooters, ja för har man chansen skall man ta det.. visst?
Och så måste vi shoppa, man kan köpa en "Ipod" som fungerar hur bra som helst för 24 euro.. Det är ganska nice!
Blir plugg hela dagen idag, det är ingen sol så jag missar väl inget..

Imorgon blir det Siam Park, ett vattenland. Wiiie!
HÅLL TUMMARNA FÖR SOL DÅ!!! Måste få färg, har bara solat en hel dag här, + två timmar en dag. Skandal!
 KOMSI KOMSI SOLEN!
BORTSI BORTSI MOLNEN!

Puss Haj

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha fy fan vad ball... vi MÅSTE göra en favorit i repris någon gång i vårt liv!! Och vi måååste titta gamla mobilklipp. Aahh.. Min dator har ju kolapsat, vetifan om det går att få tag i allt. :( ångest.... Hoppas du har det UNDERBART där borta... <3 saknar dig.

2009-03-12 @ 13:07:25
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: michelle

haha friiida hoppas att pizzan smakar, du som skulle leva sunt;)

2009-03-12 @ 15:45:13
Postat av: Josse

åh jag vill också ha pizza. den såg väldigt god ut. muuuuuuums! jag kom på nu tack vare dig att jag är hungrig...suck. jobbigt. pussipusspusspuss

2009-03-14 @ 06:23:32
Postat av: Karin

Ser ut som ni har the time of your life...orattvist!! :P



Hahaha, lite roligt at formuleringen dar..."som fungerar hur bra som helst" (Typ 15 min sen dor)..haha nej nej, den haller sakert fenomenalt bra.



Ha det finfint!!

2009-03-15 @ 02:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0