Snö, stulen cykel och pose.

Jag kände för att posa loss lite innan idag.

Sen började det snöa, och jag blev ledsen.


Jag blev ganska mycket mer ledsen när jag kommer ut och min cykel är puts väck.
Vem tusan får för sig att sno en cykel med  två lås här, och varför, VARFÖR MIN!?! Det står typ 50 andra cyklar här, men det är MIN dom ska ta.
Och gubbgrannen bredvid är inte lite skadeglad, han har nu parkerat sin cykel där min stod.
GRRRRRRRRRRRR.

Dessutom blir jag lite besviken på mig själv när jag håller på med annat istället för att städa eller plugga. (ni ser ju själv bakgrunden på bilden... obäddad säng, skräp överallt.. kläder överallt..usch!)

Usch ja, idag är ingen bra dag.
Eller jo, för cykeltjuvar är det tydligen en bra dag.

Puss hej, tyck synd om mej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tycker synd om dig... jag misstänker den skadeglade gubbgrannen... grrr...

2009-03-24 @ 18:22:37
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Berit

ey säääxi läjdii ;)

2009-03-25 @ 13:00:50
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0