så länge vi båda andas

Jag har på nått konstigt sätt missat när "Så länge vi båda andas" släpptes.. nåväl, såg den idag men glömde köpa (gick förbi på morgonen när affären var stängd.).
Ska till Entre imorgon, dom borde väl ha en liten bokaffär där? :P
Så då ska jag köpa den iallafall!
Och se om Newyorker har lika fina kläder på Entré som på Teneriffa.
Och se om cubus har lika fina kläder som i Örebro... ;)

Har beställt skorna från H&M som jag ville ha men som inte finns i affärerna längre. Kommer inte få dom förrän i början av JULI! Fatta! JULI! hahaha. Men vadå då, fick 20% rabatt.. den som väntar på nått gott...

Imorgon ska jag köpa en ny cykel. Inte lönt att försöka få ut pengar för den gamla, självrisken går ju på 1200, jag kan köpa en begagnad för mindre pengar.... grrr. jävla as som snor min cykel. :(

Finns en monark för 1600 idag..undrar om det är nån som vill sälja min... samma person sålde en annan damcykel för ett tag sen... skumt, eftersom det är en kille.
grgrgrgrgr.
men ja, haha, lite långsökt att det skulle vara min.

är helt rädd att jag bara glömt var jag ställde cykeln, men jag vet ju att jag inte har använt den sen i söndags när jag, andy, sofie, niklas, jossan o stek åt på jossans hotell...
så nej...

haha!

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0