Plötsligt händer det


I lilla Sverige, lilla Skåne, lilla Malmö i min lilla lägenhet... Är detta grejer som rör runt i livet lite sådär underbart:

Jag har köpt ett startkit hos Mary Kay som jag kan visa för folk och hålla klasser och sälja... Hur mycket jag vill.

Andy har fått jobb, eller ska testjobba nästa vecka (GRATTIS!)

OCH fått en till intervju (GRATTIS!)

Arne kanske skall bli pappa (GRATTIS!)

Systern kanske skall bli sambo, eller det är nog 100%? (GRATTIS!)

Jag ska bli mamma.



Nej, sista punkten var bara för att skrämma er.
Men ändå, massa småsaker som ändras, i love it!

Haha, Andy läste precis sista punkten.

-VADÅ "JAG SKA BLI MAMMA"? DET SKA DU INTE ALLS DET!

Han har även sagt att om jag blir gravid ska han slå mig i magen så att "den" dör. OCH att om det är för sent att göra abort när vi får reda på det, ska han också döda "den".
Låter nog liiiite värre än vad det är, här snackar vi om killen som aldrig slågot någon i hela sitt liv. (Förutom mig när vi skojbråkar. :P)

Nu ska jag tvätta håret för andra gången sen jag kom hem från Teneriffa, hahaha, vilket skabb jag är. Men vadåååå, det är bra att låta håret vila. ;)
Har dessutom i lite Dust it, vilket gör håret riktigt äckligt.
Ska med andra ord bli väldigt härligt att tvätta håret.
Annas dusch gick ju sönder ett tag när jag var och hälsade på henne, vilket resulterade i att jag tvättade håret 2 gånger på 8 dagar, och duschade kroppen 4 gånger. Resten av dagarna tvättade vi oss med tvättlappar. Så fräscht. Och för att inte glömma; så INTRESSANT!

Pers krog ikväll, GOTT.

Puss hej.


Kommentarer
Postat av: Elise

Ja skrämmas lyckades du med i alla fall!! :P

2009-03-20 @ 16:39:25
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Så får du faktiskt inte skrämmas! Jag blev skiträdd!

2009-03-21 @ 09:37:06
Postat av: Frida

hahahahaha... i'm goood ;)

2009-03-21 @ 12:02:40
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ska du till hennes öppet hus den 25?

2009-03-21 @ 14:35:07
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0