Personalfest...

Kom precis hem, fick skjuts hem av älskade Andy, riktigt skönt... =)
Personalfesten var riktigt rolig, men det gick hur snabbt som helst...
Många kluriga lekar och några sjuka, och sen singstar, jag vann ju fler gånger än vad jag förlorade, OCH jag sjöng texten, det ni! Det är inget jag brukar lyckas med men detta var ju svenska låtar så det gick..
"Fyra bugg o en coca cola..."
Främling var ju riktigt rolig att sjunga också!
Jag trivs verkligen med chefen och arbetskamraterna på den förskolan jag är nu, de är RIKTIGT roliga, ganska sjuka, haha! Och jag gillar det!

(Haha.. på tal om det.. någon som minns "Men jag GILLAR det!!" ?? Den körde vi ofta på förr, på den gamla goda tiden!)

Nä, nu ska jag lägga mig och mysa med Andy! Ooooh, vad jag kommer sakna honom....
Får nog sätta upp en "Max fem sms och två samtal på Teneriffa"-regel till nästa vecka...;)

Imorgon ska jag packa, och sen försöka få med Andy till Mobilia eller nått för att se om de har några fina tygskor på H&M och strandskor, och dom fiiiina fina skorna som jag hittade på H&M för en vecka sen som inte fanns i min storlek när jag tittade idag....

Seeee yooou soon sun, om ni förstår vad jag menar? ;)
WIIIIE, fatta att jag skall få känna värme om två dagar?!?!?
På söndag vid tretiden kommer jag förhoppningsvis se solen, och iallfall få känna underbar värme! (Varmare än här iaf..)
Just NU är det 17 grader på Teneriffa enligt min dator.. Det är NICE!! :D
Det enda vi typ planerat för veckan är att åka till ett vattenland på fredagen... Men jag vet inte hur säkert det var.. Hur som helst kommer vi ha kuuuuul :D


WIIE WIEIWIE!

Hajdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bajsfrida!!!!

jag vill oxå!!! ska du bo hos din tjejkompis? sola för mej med.. jag har precis börjat fjälla!!! puss o kram

2009-03-07 @ 23:27:32
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: Pernilla

"Men jag gillar det" de sa vi tom när vi umgicks ju =)

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Pernilla

2009-03-08 @ 03:33:50
URL: http://nillish.blogg.se/
Postat av: Josse

är det två samtal om dagen då du menar? :) ha så skoj! puss

2009-03-09 @ 06:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0