Oooh yes


Solat idag, sååååå mysigt! Jag älskar att sola. Jag älskar att sola, men inte att sola OCH plugga.
Så jag solade istället. Tog ett dopp i det blå också, men det var KALLT. Speciellt eftersom jag av någon anledning gjorde det när solen gått i moln...

Min axel, vita ben, havet och soool, eller ja, iaf blå himmel... Det var skööönt. Hoppas på fler soltimmar imorgon!


Tyvärr var solen inte framme så länge och jag gick runt och letade efter solkräm i 30 minuter av dom tre timmarna solen var framme.
På vägen hem gick jag vilse, gick i ungefär 40 minuter. Bra motion. Tog minst 20 till den strandbiten jag gick till. Det firade jag med en halv burk pringleschips, 30% less fat, en cola och en halv halv vattenmelon. Oj, vad bra dieten går här nere. Noooot.
Har iallafall pluggat idag.... Det är ju nått!


Ikväll skall jag köpa en, kanske två väskor. Dom var ju SÅ fina!

Usch, jag är lite trött känner jag...
Ska nog vila lite....

xoxo;)

Kommentarer
Postat av: andy

jag vill ocksa till solen! jag tycker faktiskt att du kan komma hem till mig nu. jag saaaaaaaknar diiiiiiiiug!

2009-03-09 @ 18:20:47
Postat av: Frida

haha naw.. jag saknar dig med älskling :)

du gillar inte ens att sola din möp! :p

2009-03-09 @ 19:19:11
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Steko

andy: naaaaaaaaaaaw

2009-03-10 @ 15:32:42
Postat av: josse

du ser inte alls vit ut. du bara fiskar komplimanger lojlis ;)

2009-03-11 @ 05:13:53
Postat av: Frida

hm då är det bara kameran om gör mig brun på den bilden. nu jag är faktiskt lite brun dock:D

2009-03-11 @ 20:01:16
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0