Ny mobil

Wie, får en mobil skickad till mig dom närmaste dagarna, och jag har dragit ner mitt abonnemang rejält, NICE.
Innan hade jag.. håll i hatten..fast pris på 599 kronor, varav jag fick ringa för 500...
Nu har jag 50 kronor som jag inte får ringa för + 99 som jag får ringa för. Alltså 148 kronor. Och jag skall beställa till "gratis" sms för 99 kronor, så man får skicka hur mycket man vill och ändå bara betala 99 kronor. WIiie:)
Hoppas det håller nere räkningen lite iallafall. :P

Denna räkningen är ju SJUK kan jag säga. Ringde Andy några gånger per dag, mamma nån gång i veckan, pappa nån gång... ja, och sen en massa sms på det. :O
Oh-oh...

Usch ja.

Anna har varit duktig och varit ute och joggat två dagar i rad nu.. Shit, jag vill verkligen inte springa!
Jag har typ ätit nyttigt och lite idag, förutom när jag ut ute med pappa.. en toast.. med fläskfilé och bernaisesås... mår illa nu. Haha!
Usch ja. Jag ska inte springa, jag SKA inte. :P


Imorgon kommer en från Mary Kay hit och ska sminka mig och Maja, mamma och Bodil ska få testa hudvårdsprodukter. Ska bli trevligt.
Det jag köpte hos Rebecca är sjukt bra!

Nu ska vi se film. :) Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Elise

Jo, springa är bra! Men gör du det nu så slipper du blodomloppet ;) Heja heja!

2009-03-17 @ 22:25:38
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken mobil? Visa? Bild?

2009-03-18 @ 09:36:40
Postat av: Josse

men gud jag sitter här och gapar. nästan. hur har du råd med den räkningen och ringa folk när du är utomlands? jättedyrt ju. jag blev helt chockad haha.

2009-03-18 @ 12:37:54
Postat av: Frida

hahahaha jag har inte råd. :(

det var lite korkat av mig. fattade nog inte riktigt att det skulle bli sååå dyrt. men jag räknade med 500 kronor. :P hahaha. usch jag är lite sorglig. :P

2009-03-18 @ 13:37:54
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0