Mormor berättar...

Mormor Frida måste tala ut. Skriva ut.

Sitter och kollar vänner och bekantas bilddagböcker, bloggar m.m.
Och jag måste säga, gud vad jag känner igen mig i alla 16-17-18åringars liv, ser tillbaka.
Alla dessa känslor! Haha!

Om det finns en person som sagt en sak fel= "FYFAN  VAD JAG HATAR DEN LILLA F*TTAN!"

Om det är en kille som strulat för en kväll och sen inget mer: "FYFAN vilken jävla player, inga mer tårar för dig dude!!"

Eller (haha) när någon hört Amy Diamond på melodifestivalen, och kläderna och låten inte passar personen: "Fyfan vad jag hatar Amy, hon är så jävla ful, vad fan har hon på sig? och sjunga kan hon inte det heller!"

Haha... (Bara en av dom här som är personlig, dom andra är hitte på. Så att ni vet.)
Men ärligt, för ett par år sen var Mormor Frida likadan. Jag grät för allt! Fråga vem som helst, alla har nog sett mig gråta.
Bråkade mycket? Hm... Det vet jag inte riktigt. Men lite grann, mer än nu iallafall.

Man orkar verkligen inte lägga energi på såna saker längre. Klart man kan tycka illa om någon, klart man kan gråta över en kille man haft en kväll, men inte på samma sätt... Det glöms bort.. Snart.
Eller så har hormonerna lugnat ner sig helt enkelt! :P


Vad vis jag är. (?)

Förresten, får tillbaka 5951 kronor på skatten! Inte typ 10 000 som förra året, men över 5000 var ju det jag ville detta året! Wiiiiie.

Nu ska jag sticka till Malmö högskola för att låna lite böcker till min underbara skola.

Puss Hej



Kommentarer
Postat av: Elise

Hehe mormor? varför? :P



Fin bloggen blev btw =)

2009-03-30 @ 16:09:19
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Elise:

För att jag kände mig något gammeldags när jag skrev det.. :P haha

2009-03-30 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0