inte ett moln...

.. så långt ögat kan nå!

Yeeeeeeii, fint väder idag. :D
Är dock för kallt för att gå ner till stranden nu, så jag får plugga här någon timme först.

Ja, jag menade ju självklart fem sms och två samtal om dagen till Andy här nere... ;)
Har redan brutit samtalsregeln, men jag tror jag klarade mig på sms-fronten.. nästan iallafall. :P

Ikväll ska vi till Los Christianos o förhoppningsvis shoppa skor. Jag sörjer "mina" H&M-skor och tänker tröstshoppa ett par andra... Om det finns några fina!

Hahaha annas snygga skällsord "Fittoleinen!"
Låter nästan lite gulligt.

Nä.. nu ska jag försöka plugga loss ... :)

pusshaj

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-09 @ 11:59:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: michelle

men friida... man kan inte ringa varandra 2 ggr per dag, det komemr att bli sviiin dyrt.. bättre att ni pratar på msn eller sms;) puss

2009-03-09 @ 17:17:10
Postat av: Frida

haha, men jag har ju ingen att prata med om dagarna.. måste få ringa liite ;)

2009-03-09 @ 17:24:36
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: josse

men GUD VAR DU SERIOS? Jag trodde du menade pa en vecka och tyckte det var mycket. Jag dor hahahahaha. Du ar for rolig.

2009-03-11 @ 05:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0