Hemma

Kom hem igår kväll, till den underbara kylan. (?)
Lite tråkigt med vädert men mysigt att komma hem till Andy och lägenheten. :)

Jag och Anna har haft riktigt roligt, skrattat som fan...
Haha..
Många roooliga saker hände!

Och vi kom övernens om en sak.. Den som väger mest av oss när hon kommer hem skall springa Blodomloppet här i Malmö med en tröja där det står Loser på ryggen... Och vi skall skaffa hejarklack till den som springer också.
Jag sitter just nu och äter upp allt godis jag har hemma, hahaha. Imorgon ska jag börja, funderar på att skriva upp här vad jag väger och hur mycket jag gått ner på en vecka. hmm. om
det sporrar nog en del... :P
Får se hur jag gör, JAG SKA IALLAFALL GÅ NER I VIKT.
Hatar att vara fet.
Men jag fick ändå mycket bättre självförtroende där... Haha.
Känner mig ganska tjock, men inte så att jag gråter över det direkt.
Till sommaren ska jag iallafall ha gått ner en del.
Punkt slut.

Nu ska vi mysa.

HAAAJ

ps. rebecca, ses snaaaart?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klaaart vi ska ses snart! :D du måste berätta allt ni gjort ingående, och så vill jag se ALLA 1000 (?) bilder, om jag känner dig rätt borde det vara minst 1000 faktiskt..;)

2009-03-16 @ 19:20:35
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Rebecca

2009-03-16 @ 23:02:21
Postat av: Rebecca

Haha ja jag gillar bilden. :D jag vet inte hur jag kommer att jobba i helgen, men troligtvis fredag. Söndag kan vi nog ses i alla fall. Oavsett hur jag jobbar, men vi kan ju se när det närmar sig vad som passar bäst. :)

2009-03-16 @ 23:03:57
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Lena

...men tänk så mycket härligare det är att mysa med någon med lite gos på kroppen? :)

2009-03-17 @ 09:31:31
URL: http://plopp.blogg.se/
Postat av: Mr Lonely

Känner mig lite ensam här borta nu. Lite för tyst utan Frida :( Höhö! Var ute och jobbade i morse igen. Två dagar på raken du, nu måste du lägga i en högre växel annars vinner jag ;) höhöhöhö :P På fredag ska jag spela paintball och då får jag väl kuta då med! Haha! Ne men ha det gött i kylan! Puss

2009-03-17 @ 19:18:45
Postat av: Mr Lonely

Joggade inte jobbade då... höhö felskrivning!

2009-03-17 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0